Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφορικής





Τίτλος Έργου
Φορέας Υλοποίησης /
Δικαιούχος
Προϋπολογισμός
Εισαγωγή συστήματος αυτοματοποίησης σημείων συναλλαγής (Counter Automation System – (C.A.S.)) για το Τμήμα Ταχυδρομικών Υπηρεσιών (ΤΤΥ)
ΤΥΠ
€2,400,000



Περιγραφή, σκοπός και αναμενόμενα αποτελέσματα του Έργου:


Το έργο αφορά στην αυτοματοποίηση των διαφόρων υπηρεσιών του ΤΤΥ με την εγκατάσταση ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος Αυτοματοποίησης σημείων συναλλαγής, Counter Automation System, (CAS) στα Ταχυδρομικά Γραφεία και στις άλλες εγκαταστάσεις του ΤΤΥ σε όλες τις Επαρχίες. Το Σύστημα Αυτοματοποίησης σημείων συναλλαγής, θα είναι Διαδικτυακό (Web Based).

Ειδικοί στόχοι του έργου είναι:
· Αυτοματοποίηση και μηχανογράφηση της διαδικασίας εξυπηρέτησης του κοινού και κατ’ επέκταση των λογιστικών και άλλων υποστηρικτικών λειτουργιών.
· Ενοποίηση και αυτοματοποίηση των συστημάτων και διαδικασιών καταγραφής πωλήσεων, αποθεμάτων, παραγγελιών, στατιστικών στοιχείων και λογιστικών εγγραφών που θα συμβάλει στην καλύτερη διαχείριση των πόρων του ΤΤΥ, στη μείωση του κινδύνου απώλειας εσόδων ή/και υλικών μέσω της αύξησης των συστημάτων ελέγχου, τη μείωση της γραφειοκρατίας και του συνεπαγόμενου διοικητικού φόρτου.
· Επικέντρωση των ταχυδρομικών λειτουργών στην κύρια αποστολή τους που είναι η εξυπηρέτηση του κοινού, αφού άλλες παρεμφερείς ή/και υποστηρικτικές λειτουργίες θα αυτοματοποιηθούν και θα μηχανογραφηθούν. Ως αποτέλεσμα, το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών του ΤΤΥ θα βελτιωθεί, η παραγωγικότητα του προσωπικού θα αυξηθεί ενώ παράλληλα θα βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας.
· Με τη φιλελευθεροποίηση της ταχυδρομικής αγοράς, το ΤΤΥ έχει θέσει ως στρατηγικό στόχο την παροχή νέων υπηρεσιών και προϊόντων. Η ύπαρξη ενός μηχανογραφημένου υπόβαθρου θα διευκολύνει την ενσωμάτωση τέτοιων νέων υπηρεσιών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση των εσόδων του.
· Η είσοδος του ΤΤΥ στην ψηφιακή εποχή η οποία θα αποτελέσει άλμα προς τον εκσυγχρονισμό του.

Τα αναμενόμενα αποτελέσματα του εν λόγω έργου είναι:
· Βελτίωση σε μεγάλο βαθμό του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών του ΤΤΥ
· αύξηση της παραγωγικότητας
· βελτίωση των συνθηκών εργασίας
· μείωση του χρόνου που αναλώνεται σε μη παραγωγικές εργασίες από τους Ταχυδρομικούς Λειτουργούς (χειρόγραφες καταστάσεις, συμφιλίωση λογαριασμών κλπ.)
· υποβοήθηση στην εισαγωγή νέων υπηρεσιών και προϊόντων που θα προσφέρονται από τα Ταχυδρομικά Γραφεία.